مکافی را میتوان یکی از قدیمی و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی جهان دانست. در این مطلب به چگونگی حذف مکافی میپردازیم زیرا در برخی مواقع این نرم افزار امنیتی به راحتی حذف نمیشود و یا بعد از حذف بخش هایی از آن در رایانه باقی میماند. پس با ونکا همراه باشید.

حذف مکافی توسط MCPR

برای حذف مکافی میتوانید از نرم افزار رسمی این شرکت یعنی MCPR استفاده کنید. کافیست مراحل زیر را برای حذف MacAfee طی کنید:

ابتدا توسط اینجا جدیدترین نسخه MCPR را دانلود کنید. (لازم به ذکر است که ممکن است لینک مستقیم مکافی برای شما فیلتر باشد که باید از نرم افزارهای تغییر IP استفاده کنید در غیر اینصورت میتوانید توسط این لینک نرم افزار MCPR را دانلود کنید. (رمز فایل venka.ir است)

بر روی نرم افزار MCPR کلیک میکنید تا اجرا شود. سپس بر روی Next کلیک میکنید.

آموزش حذف مکافی MacAfee
آموزش حذف مکافی MacAfee

تیک Agree را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک میکنید.

آموزش حذف مکافی MacAfee
آموزش MacAfee

در صفحه بعد برای تایید نهایی و شروع حذف مکافی باید اعداد و حروف نمایش داده شده را دقیقا در فیلد مورد نظر تایپ کرده و بر روی Next کلیک کنید.

آموزش حذف مکافی MacAfee

مراحل آنالییز فایل های ویندوز برای حذف مکافی شروع میشود. لطفا تا انتهای آنالیز و حذف MacAfee منتظر باشید. به دلیل آنکه تمامی فایل ها برای حذف کامل این نرم افزار امنیتی بررسی میشوند ممکن است کمی طول بکشد.

آموزش حذف MacAfee
حذف MacAfee

بعد از اتمام آنالیز مانند تصویر زیر بر روی آیتم Restart کلیک کنید تا رایانه شما مجدد راه اندازی شود. البته در صورتی که فعلا نمیخواهید رایانه Restart شود میتوانید بر روی علامت ضربدر بالای نرم افزار کلیک کنید تا این صفحه بسته شود. اما در هر صورت برای کامل شدن مراحل بعدا باید رایانه خود را رستارت کنید.

آموزش حذف مکافی MacAfee
Remove MacAfee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *