در این آموزش چگونگی تبدیل PDF به EXcel بدون از دست رفتن حریم خصوصی و همچنین استایل قالب را یاد میگیرید. این آموزش نیاز به تخصص و مهارت ندارد و به ساده ترین شکل ممکن قابل انجام است. ما این فرایند را توسط 2 روش به شما آموزش میدهیم. پس با وبلاگ ونکا همراه باشید.

روش های تبدیل PDF به EXcel

  • توسط نرم افزار رایانه
  • توسط وبسایت بصورت آنلاین

تبدیل PDF به EXcel توسط نرم افزار رایانه

برای تبدیل PDF به Excel ما از نرم افزار بسیار مفید Advanced PDF Manager استفاده میکنیم. این نرم افزار را بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید. با دانلود نرم افزار بر روی آن کلیک کرده و فرایند نصب آن را طی کنید. کافیست در تمامی مراحل بر روی دکمه Next کلیک نمایید. پس از نصب نرم افزار بر روی آیتم Trial کلیک کنید تا بصورت تستی بتوانید از نرم افزار استفاده نمایید. پس از اجرای نرم افزار با محیطی مانند تصویر زیر روبه رو میشوید.

آموزش سریع تبدیل PDF به EXcel

برای انجام فرایند تبدیل PDF به Excel ابتدا بر روی Open فایل کلیک نمایید و فایل PDF مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آموزش سریع تبدیل PDF به EXcel

حالا با انتخاب آیتم Convert PDF میتوانید به راحتی تبدیلی که تمایل به انجام آن را دارید انجام دهید. دقت داشته باشید ما از نسخه آزمایشی یا Trial برای این کار استفاده کرده ایم که فقط اجازه تبدیل 3 فایل را می دهد. شما میتوانید از نسخه پولی آن که محدودیت آن برداشته شده استفاده نمایید.

آموزش سریع تبدیل PDF به EXcel

پس از انتخاب نوع تبدیل یا کانورت مورد نظر از شما مکانی که تمایل دارید پس از تبدیل , فایل مورد نظر در آنجا ذخیره شود پرسیده میشود. به همین راحتی.

PDF به EXcel توسط وبسایت بصورت آنلاین

برای تبدیل PFD به Excel از روش دیگری نیز میتوان استفاده نمود که به هیچ نرم افزاری نیاز ندارد! کافیست وارد سایت ilovepdf.com شوید. البته این وبسایت میتواند کانورت های دیگر مانند تبدیل فایل Word یا HTML و غیره را نیز به PDF انجام دهد. اما فعلا موضوع آموزش ما درباره تبدیل فایل های PDF به Excel است. پس با کلیک بر روی لینک بالا مستقیما به بخش تبدیل فایل های پی دی اف به اکسل منتقل میشوید.

آموزش سریع تبدیل PDF به EXcel

حالا بر روی Select PDF کلیک کرده و فایل PDF مورد نظرتان را برای تبدیل انتخاب نمایید و در آخر بر روی Convert To Excel کلیک کنید. به همین راحتی فایل PDF شما به Excel تبدیل شد و با فشردن آیتم Download Excel میتوانید آن را دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *