شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام – تلگرام – ردیت – تیک تاک و غیره معمولا به کاربران اجازه دانلود محتوای خود را نمیدهند. پس برای دانلود از اینستاگرام – یوتیوب – تیک تاک و دیگر شبکه های اجتماعی باید دنبال راهکاری عملی و البته آسان باشیم. ما در این مطلب 2 وبسایت برای دانلود از این شبکه های اجتماعی محبوب را معرفی میکنیم پس با وبلاگ ونکا همراه باشید.

دانلود از اینستاگرام توسط IGram

این وبسایت که به آدرس igram.world میباشد میتواند طیف وسیعی از کارها را انجام دهد. از دانلود ویدئو – عکس – استوری گرفته تا IGTV و غیره. برای کار با این سایت خوشبحتانه زبان فارسی قابل انتخاب است. 😍

آموزش

دانلود از اینستاگرام - یوتیوب - تیک تاک و ...
محیط وبسایت Igram

ابتدا وارد سایت IGram.world شوید. در صورتی که زبان سایت فارسی نیست از آیتم بالا آن را انتخاب کنید. حالا بسته به نیاز خود آیتم ویدئو – عکس – داستان – Reels یا IGTV را انتخاب کنید. حالا به اینستاگرام بروید و بر روی کپی در زیر همان مطلب (Post) کلیک کنید تا لینک مورد نظر Copy شود. در آخر لینک کپی شده را در فیلد خالی سایت قرار دهید و بر روی ” دانلود “ کلیک نمایید تا فرایند دانلود از اینستاگرام انجام شود.

دانلود از اینستاگرام – یوتیوب و … توسط savefrom

وبسایت savefrom به شما کمک میکنید فرایند دانلود از اینستاگرام – یوتیوب را به راحتی و با نهایت سرعت دانلود کنید. البته شما توسط این وبسایت میتوانید ویدئوهای Instagram – reddit – Facebook – TikTak و دیگر شبکه های اجتماعی معروف جهان را دانلود کنید.

آموزش

دانلود از اینستاگرام - یوتیوب - تیک تاک و ...
محیط وبسایت Savefrom

دقیقا فرایند دانلود ویدئو در وبسایت savefrom مانند IGram میباشد. لینک Post مورد نظر را کپی کرده و در فید خالی به جای ” Paste your video link here ” قرار میدهید. در آخر بر روی Download کلیک کرده تا فرایند دانلود از یوتیوب یا دیگر شبکه های اجتماعی انجام شود.

افزونه مرورگر برای دسترسی سریعتر به savefrom

در تمام آموزش های بالا شما میتوانید توسط سایت های ذکر شده به راحتی دانلود از اینستاگرام – یوتیوب – تیک تاک – فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب جهان را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *