با افزایش سرعت اینترنت تماشای ویدئوهای آنلاین رونق پیدا کرده است. اما به دلایل مختلف ممکن است کاربران تمایل به دانلود ویدئوهای یوتیوب یا Facebook – instagram – vimeo و غیره داشته باشند. از جمله دلایل دانلود ویدئو از این پلتفرم ها میتوان به تماشای آن در پلیرهای دلخواه یا فرصت نداشتن برای تماشای آنلاین ویدئو و شاید ویرایش آن ها دانست. به هر حال در صورتی که تمایل به دانلود ویدئو از پلتفرم های مختلف را دارید جای مناسبی را انتخاب کرده اید. ما در این بخش به شما چندین سایت برای دانلود سریع و آسان ویدئو را توضیح میدهیم.

linkvideo دانلود ویدئوهای یوتیوب و بیش از 50 پلتفرم دیگر

دانلود ویدئوهای یوتیوب - اینستاگرام - فیس بوک - ویمئو و غیره...
دانلود ویدئوهای یوتیوب – اینستاگرام – فیس بوک – ویمئو و غیره…

یکی از وبسایت هایی که برای دانلود ویدئوهای یوتیوب – فیس بوک – ایکس – IMDB – اینستاگرام – لینکدین و غیره مورد استفاده قرار میگرید وبسایت linkvideo است. این وبسایت حدودا 50 پلتفرم را پشتیبانی کرده و به راحت ترین شکل ممکن ویدئو ها را با سرعت عالی و فرمت دلخواه شما دانلود میکند.

کار بسیار آسان است. کافیست لینک صفحه مورد نظر را در داخل فیلد آن قرار داده و بر روی دانلود کلیک کنید.

iGram برای دانلود هرچیزی در اینستاگرام

iGram بصورت تخصصی میتواند تصویر – ویدئو – استوری و در کل محتویات چندرسانه ای اینستاگرام را دانلود کند. ما در مقاله ای جداگانه بصورت کامل درباره iGram و چگونگی کاربر با آن توضیح داده ایم. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ” 2 راهکار دانلود از اینستاگرام ” مراجعه کنید.

9convert سایتی برای دانلود از یوتیوب

دانلود ویدئوهای یوتیوب - اینستاگرام - فیس بوک - ویمئو و غیره...

اگر تمایل به دانلود ویدئو یا صدا از یوتیوب دارید 9convert یکی از ساده ترین وبسایت هایی است که به شما در این زمینه کمک میکند. کار بسیار آسان است کافیست لینک مورد نظرتان را قرار داده و بر روی Start کلیک کنید.

SavetheVideo یک همه کاره برای دانلود ویدئو از شبکه های اجتماعی و سایت ها

دانلود ویدئوهای یوتیوب - اینستاگرام - فیس بوک - ویمئو و غیره...
دانلود ویدئوهای یوتیوب – اینستاگرام – فیس بوک – ویمئو و غیره…

SavetheVideo آنقدر طیف وسیعی از شبکه های اجتماعی و وبسایت ها را برای دانلود پشتیبانی میکند که میتوان گفت تقریبا هر سایتی خارجی که به ذهنتان بیاید را ساپورت میکند. از یوتیوب – تیک تاک – توییتر (ایکس) تا MSDN – Xbox Clips – Yahoo و صدها سایت دیگر!!! کافیست لینک مورد نظرتان را که به شما اجازه دانلود نمیدهد کپی کرده و در این سایت قرار دهید و بر روی Start کلیک کنید. تمام 😍

من در بالا تعدادی سایت کاربردی برای دانلود ویدئوهای یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی و حتی سایت های دارای محدودیت دانلود هستند را معرفی کردم. این سایت ها با دارا بودن محیط ساده و در عین حالا بسیار کاربردی به شما در این فرایند کمک میکنند. اگر شماهم سایت هایی را برای کمک به دانلود میشناسید در بخش نظرتان معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *