همانطور که میدانید مجموعه آفیس دارای برنامه های مختلفی مانند Word – Excel – Powerpoint – Access و غیره می باشد. در صورتی که با خطایی در یک یا چند نرم افزار وابسطه به آفیس مواجه شدید نیاز به نصب مجدد آن نیست. برای رفع خطای برنامه های Office کافیست از سیستم عیب یابی آفیس استفاده نمایید. در این مطلب درباره چگونگی اینکار صحبت میکنیم.

رفع خطای برنامه های Office در ویندوز 10 – 11

برای رفع خطای برنامه های Office کافیست به Settings ویندوز بروید. بر روی Apps کلیک کرده و Installed apps را انتخاب نمایید. برنامه Office را پیدا کنید و بر روی آیکن سه نقطه کلیک کنید. بر روی آیتم Modify کلیک کنید.

رفع خطای برنامه های Office

حالا کافیست حالت عیب یابی یا Repair را بر روی Online قرار دهید. دقت داشته باشید در این حالت باید به اینترنت متصل باشید تا آفیس به سرور خود متصل شده و فایل های معیوب را اسکن و جایگزین نماید.

رفع خطای برنامه های Office

رفع خطای برنامه های Office در نسخه های دیگر ویندوز

بر روی ایتم Control panel کلیک کنید. آیتم Unistall a program را انتخاب نمایید تا لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی رایانه شما نمایش داده شود.

رفع خطای برنامه های Office

حالا برنامه Office را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک نمایید. حالا گزینه Change را انتخاب میکنید و حالت Repair را بر روی Online قرار میدهید. یادتان باشد اینترنتتان روشن باشد تا اسکن فایل ها توسط برنامه آفیس انجام گردد.

این روش باعث میگردد بدون اینکه فایل و یا تنظیمات برنامه های آفیس تغییر کند بتوانید مشکل را رفع نمایید. همچنین اینکار بسته به سرعت اینترنت ممکن است چند دقیقه زمان بر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *