چقدر در زندگیتان شاکر چیزهایی که به شما عطا شده هستید؟ معجزه شکرگزاری راندابرن دقیقا میخواهد به شما یاداور شود که شما چیزهایی دارید که دیگران ندارند یا نعمت هایی دارید که برای شما عادی شده اند و به چشم شما نمی آیند. این کتاب دید شما را نسب به خودتان – دیگران و محیط اطرافتان تغییر میدهد. عجیب است که ما هزاران نعمت در وجودمان داریم ولی اگر از ما بپرسند 20 موهبتی که خداوند به تو داده را نام ببر به فکری عمیق فرو میرویم تا به یاد آوریم!!!

لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ

آیه 7 سوره ابراهیم

نعمت هایی که حتی آن ها را نمیبینیم تا زمانی که از ما گرفته شوند

وقتی در اتاقتان را باز میکنید آیا به دستان سالمتان فکر کرده اید؟ وقتی صبح بیدار میشوید و آفتاب زیبا را میبینید آیا برای وجود این آفتاب و منظره زیبا یا برای چشمانی که میتوانند این زیبایی را ببینند خدارا شاکر هستید؟ اصلا تاحال به این موهبت ها فکر کرده بودید؟ وقتی با دوستتان صحبت میکنید تا حال از اینکه دوستی دارید که با او حرف میزنید از خداوند تشکر کرده اید؟ در کتاب معجزه شکرگزاری راندابرن با تمرین هایی بسیار لذت بخش در 28 روز شما فردی پر انرژی – امیدوار و البته موفق میشوید.

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندابرن | دانلود رایگان
راندا برن از سوی مجله تایم به عنوان تاثیر گذارترین فرد در دنیا نام گذاری شد

معجزه شکرگزاری راندابرن یک تلنگر بسیار موثر

بله این معجزه شکرگزاری است. وقتی برای نعمت هایی که خداوند به شما عطا نموده از او تشکر کنید خداوند به شما نعمت های بیشتری میدهد همانطور که اگر نعمت هایی که دارید را نبینید آن نعمت ها کم کم از شما گرفته میشوند.

شکر نعمت نعمتت افزون کند / کفر نعمت از کفت بیرون کند

حکایت شکر نعمت نعمتت افزون کند / کفر نعمت از کفت بیرون کند

ما در قرآن و حکایت های ایرانی درباره معجزه شکرگزاری مطالب کمی نداریم و بسیار به این موضوع اشاره شده. حتی کتاب معجزه شکرگزاری راندابرن نیز به این مطالب اشاره میکند.

بگذارید داستانی برایتان تعریف کنیم:

روزی سنگ تراشی از کنار خانه بازرگانی عبور میکرد. با خود گفت ایکاش من یک بازرگان بودم تا این چینین زندگی خوبی داشتم. به دستور خداوند او تبدیل به بازرگانی با زندگی بسیار عالی شد. تا اینکه در حال عبور از شهر بود و پادشاه را دید که بر روی تخت روان خود با نوکران و سربازان زیاد در حال عبور است اما متوجه شد نور خورشید پادشاه را اذیت میکند. پس با خود گفت من میخاهم خورشید شوم اینار تبدیل به خورشید میشود. ابرسیاهی می آید و جلوی نور این سنگ تراش که تبدیل به خورشید شده بود را میگیرد. پس با خود میگوید ایکاش ابر میشدم قدرت ابر از خورشید هم زیادتر است پس تبدیل به ابر میشود.

اما اینار بادی می آید و ابر را به راحتی حرکت میدهد پس سنگ تراش میگوید میخواهم باد شوم او بسیار قدرتمند است. بازهم او تبدیل به باد میشود. باد با قدرت میوزد و هر چیزی را حرکت میدهد. باد با قدرت حرکت میکند اما با برخورد به سخره ای نمیتواند آن راحت دهد و سنگ تراش با خود میگوید سخره قدرتش از هر چیزی بیشتر است من میخواهم سخره (کوه سنگی) شوم. تبدیل به سخره سنگی میشود. در حال لذت بردن از قدرت و عظمت خود بود که احساس میکند چیزی در حال آسیب زدن به او است. به زیر نگاه میکند و میبیند یک سنگ تراش است!

پیشنهاد میکینم حتما کتاب معجزه شکرگزاری راندابرن را که به صورت صوتی و با صدای جذاب احمد صمدیار تهیه شده است را دانلود کرده و گوش دهید. قطعا بعد از گوش دادن به این کتاب صوتی خداوند را شاکر خواهید بود که اتفاقی افتاد تا باعث شود این کتاب را دانلود کرده و گوش دهید و دیدتان نسبت به اطرافتان تغییر کند. این کتاب یک تلنگر موثر برای شروع نگاه جدید به زندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *