یک آهنگ را میشنوید و از آن خوشتان می آید. حالا میخواهید آن موزیک را دانلود کنید و داشته باشید ولی نام آهنگ یا لینک دانلود آن را پیدا نمیکنید! این مشکل برای خیلی از ما پیش آمده. در این مطلب از وبلاگ ونکا میخواهیم روش بسیار راحت و سریعی را برای جستجوی آنلاین موزیک با صدا به شما آموزش دهیم. این روش نیاز به هیچ نرم افزار و افزونه ای ندارد و به راحتی قابل استفاده است.

نکته بسیار جالب این است که در این روش حتی شما با خواندن آن موزیک توسط خودتان هم آهنگ مورد نظرتان را پیدا کرده و دانلود کنید!

آموزش جستجوی آنلاین موزیک با صدا

ابتدا وارد سایت aha-music.com شوید. پس از ورود به این سایت با شمایلی مانند تصویر زیر روبه رو میشوید. به گفته سایت aha-music این وبسایت در دایرکتوری خود بیش از 100 میلیون موزیک را از کشورها و زبان های مختلف بصورت رایگان جای داده است که این خود نوعی رکورد بحساب می آید.

جستجوی آنلاین موزیک با صدا و ویس

همانطور که میبینید این صفحه دارای دو گزینه برای جستجوی موزیک مورد نظرتان می باشد. گزینه RECORD که با فشردن آن سیس آهنگ مورد نظر را باید پخش کنید تا سیستم آن را جستجو کنید و گزینه HUM/SING که میتوانید آهنگ مورد نظرتان را بخوانید تا جستجو انجام شود. شما پس از انتخاب هر کدام از این گزینه ها باید دکمه دایره شکل زیر آن را فشار دهید تا سرویس مورد نظر اجرا شود.

افزونه مرورگر Ghrome و Edge

شما میتوانید توسط افزونه های مخصوص مرورگرهای Edge و Chrome به راحتی امکان جستجوی آنلاین موزیک با صدا را بر روی مرورگر خود داشته باشید. این افزونه ها به شما کمک میکند برای جستجوی آنلاین آهنگ هر بار نیاز به ورود مجدد به سایت aha-music.com نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *