زمان تخمین زده شده مطالعه: 6 دقیقه

رنگ پوشاک آقایان در فصل های مختلف یک استراتژی خوب برای خوش پوش بودن است. این کار باعث تنوع ظاهری میگردد. رنگ هایی که شیک هستند و استایل متفاوتی می‌دهند. شما باید بدانید که مناسب آب و هوا چه لباسی را به تن کنید. با آمدن فصل بهار و تابستان به شما نشان میدهد که باید از لباس های تیره فاصله گرفته و به سمت لباس های روشن رفته و لباس خنک و نازک تر انتخاب کنید و تغییر استایل دهید.

اما آقایان ترجیح میدهند به سمت لباس های تیره مثل مشکی سرمه ای قهوه ای خاکستری بروند و تعداد افرادی که از لباس های رنگ روشن استفاده میکنند بسیار کم است. رنگ هایی را به شما معرفی میکنیم برای تنوع شما و اینکه زیاد جیغ نباشد که نتوانید از آن استفاده کنید. و رنگ لباس شما باعث میشود نه تنها خودتان بلکه دیگران هم از استایل شما لذت ببرند .

رنگ های مناسب فصل بهار و تابستان برای آقایان

صورتی میلنیال

در موضوع رنگ پوشاک آقایان در فصل های مختلف شاید فکر کنید که صورتی رنگ زنانه است. اما امروزه این رنگ در آقایان هم طرفدار زیادی دارد. این رنگ صورتی تن هلویی هم دارد. برای تیپ رسمی از رنگ های جیغ و زننده استفاده نکنید. این نوع صورتی ملایم است و میتوانید با رنگ سبز زیتونی و قهوه ای گرم استفاده کنید. در خرید رنگ های روشن باید به یک نکته توجه داشته باشید که رنگ پوست شما تیره است یا روشن. افرادی که پوست تیره دارند از تمام طیف های صورتی میتوانند استفاده کنند. اما اگر پوست شما روشن است بهتر است که از هر طیف رنگ صورتی استفاده نکنید و باید صورتی تیره تر باشد. این نکته را در تمام انتخاب رنگ ها لحاظ کنید.

سبز سیج

رنگ سبز مثل رنگ مشکی محبوبیت زیادی دارد و با هر رنگی ست می‌شود. حتی در موقعیت های مختلف هم میتوانید بپوشید. این رنگ دسته بندی جنسیتی نشده است و مناسب مرد و زن می‌باشد. لباس‌هایی با رنگ سبز سیج را می‌توانید در تمام فصل‌ها با تی‌شرت ساده‌ی سفید، انواع لباس‌های جین در فصل بهار و در تابستان با یک شلوار کتان کرم‌رنگ بپوشید و این رنگ خنثی است و با رنگ های دیگر ست می‌شود.

زرد

 رنگ زرد هم دقیقا مثل زنگ صورتی، بهتر است که با طیف ملایم‌تر پوشیده شود. اگر پوشیدن رنگ زرد برای شما سخت است بهتر است که از رنگ زرد خردلی ملایم استفاده کنید. کت زرد رنگ بهاری همراه با تیشرت سفید و جین مشکی یک استایل مناسب برای فصل بهار است. اگر پوست شما روشن است استفاده از رنگ زرد به شما پیشنهاد نمیشود. اما اگر پوست تیره و یا آفتاب گرفته دارید این رنگ کاملا مناسب شما است.

قرمز

این رنگ (قرمز) نشان دهنده انرژی و قدرت و توان است. حتما در کمد لباس خود رنگ قرمز داشته باشید. رنگ قرمز از آن دسته رنگ‌هایی است که تقریبا با بیشتر رنگ‌های دیگر می‌توانید بپوشید. قرمز با جین مشکی و زغالی استایل متفاوتی میدهد. ترکیب قرمز و مشکی و قرمز و سفید در کت های چهارخونه بسیار زیاد و کاربردی است.

نارنجی

رنگ نارنجی هم مثل سایر طیف زرد و نارنجی، باید به‌تنهایی در استایل شما استفاده شود. یعنی اگر می‌خواهید استایلی اصولی داشته باشید، اصلا نباید سر تا پا نارنجی بپوشید. این رنگ با انواع لباس‌های جین به‌خوبی ست می‌شود. از این رنگ بیشتر برای طراحی و تولید لباس‌های بالاتنه استفاده می‌کنند؛ مثلا تیشرت، کت، ژاکت و… به‌ندرت می‌توان شلواری با رنگ پرتقالی را پیدا کنید.

بی کبالت

رنگ بی کبالت با وجود اینکه کمی تیره‌تر از سایر رنگ‌های این مطلب است، برای فصل بهار و تابستان انتخاب خوبی است و انرژی زیادی می‌دهد. برای ست کردن با این رنگ میتوانید از لباس های خنثی و ساده تر استفاده کنید. این رنگ را میتوانید با انواع جین، رنگ‌های بژ و طوسی، مشکی و سفید و… ست کنید.

رنگ های مناسب فصل پاییز برای آقایان

ارغوانی

رنگ ارغوانی رنگی متفاوت برای آقایان است و کاملا مناسب فصل پاییز و استایل پاییزه ویژه ای میدهد و برای افراد دارای اعتماد به نفس بالا مناسب است.

زرشکی

رنگ زرشکی هم طبیعت با فصل پاییز است. این رنگ پر شور و حرارت و در کنار عطر گرم و شیرین پاییزی استایل ناب شما را تکمیل می‌کند‌.

خردلی

رنگ خردلی به دلیل تناژ رنگی ای که با پاییز دارد مناسب ترین گزینه استایل برای آقایان در فصل پاییز است.

سفید

رنگ سفید از زیباترین و مناسب ترین رنگ مخصوص پاییز است. با تمام رنگ ها و استایل ها به راحتی ست می‌شود. با استفاده از رنگ سفید با طبیعت هماهنگ میشوید و استیل شما را زیبا تر و جذاب تر نشان میدهد.

آجری

رنگ آجری در دسته رنگ های گرم است این رنگ کاملا با طبیعت پاییزی هماهنگی دارد. با ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر مثل سفید و کرم میتوانید استایل گرم داشته باشید.

رنگ های مناسب فصل زمستان برای آقایان

در زمستان از رنگ های گرم بیشتر استفاده کنید تا گرما را به بدن انتقال دهند. شما علاوه بر انتخاب رنگ های گرم باید رنگ های مکمل هم نیز پیدا کنید. بعضی رنگ ها که مکمل یکدیگر هستند را در اینجا نام بردیم که این رنگ ها عبارت اند از:

  • رنگ بنفش در کنار رنگ زرد
  • رنگ نارنجی در کنار رنگ آبی
  • رنگ سبز در کنار رنگ قرمز
  • رنگ نارنجی در کنار رنگ فیروزه ای
  • رنگ سبز روشن در کنار رنگ ارغوانی

استفاده این رنگ های مناسب فصل زمستان در کنار هم، یک استایل زمستانی جذاب را ایجاد می کند. ولی اگر شما به لباس های رنگی علاقه ندارید و فقط به دنبال ست کردن هستید. رنگ های طوسی، سفید و مشکی با اکثر رنگ ها یک ترکیب خوبی ایجاد می کنند. این رنگ ها با لباس هایی که رنگ های مناسب فصل زمستان را مانند خردلی، شتری، پرتقالی و … دارند، یک ست بی نظیر ایجاد می کنند.
هر فردی به خوش تیپ بودن علاقه دارد و میخواهد خوشتیپ باشد. زیرا باعث اعتماد به نفس میشود. پس بهتر است در انتخاب رنگ ها در هر فصل انتخاب درست داشته باشید تا در هر جمعی بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *