ایمیل فیک یا موقت که به آن را Temp Email نیز مینامند، یک ایمیل موقتی است که برای استفاده در مواردی مانند ثبت نام در سایت ها، دریافت کد تأیید و غیره ایجاد می شود. این ایمیل ها به طور معمول بدون نام کاربری و رمز عبور ارائه می شوند و پس از مدت زمان معینی، به طور خودکار حذف می گردند. در این مطلب 3 سایت عالی برای ساخت ایمیل فیک یا موقت را به همراه چگونگی کار با آنها را به شما آموزش میدهیم.

معرفی چند سایت برای ساخت ایمیل فیک

مهمل | Mohmal

یک وبسایت ارائه دهنده ایمیل موقت یا فیک است که میتوانید بصورت دستی یا اتومات در آن ایمیل بسازید. ایمیل ها حداکثر تا زمان 45 دقیقه فعال هستند و بعد از آن غیر فعال وحذف میشوند. شما به راحتی در صورتی که میخواهید در سایتی ثبت نام کنید که نگران ارسال پیام های تبلیغاتی یا اسپم هستید و یا نیاز به ساخت کاربری غیر واقعی دارید میتوانید از Mohmal استفاده کنید. همچنین توسط دکمه ” تجدید ” آدرس ایمیل موقت خود را تمدید کنید. این آیتم زمانی کاربرد دارد که کد تایید هنوز ارسال نشده و به زمان بیشتری برای دریافت آن نیازمند هستید.

ساخت ایمیل فیک یا موقت چگونه است؟
ساخت ایمیل فیک یا موقت چگونه است؟

آموزش ساخت ایمیل فیک با Mohmal

برای اینکار ابتدا وارد وبسایت Mohmal میشوید. سپس بر روی “نام تصادفی” یا “انتخاب کنید” کلیک میکنید. طبعا با کلیک بر روی نام تصادفی بلافاصله یک ایمیل رندوم برای شما انتخاب میشوید. اما با کلیک بر روی انتخاب کنید خودتان میتوانید ایمیل مد نظرتان را نام گذاری کنید و پس از نام گذاری ایمیل روی بعدی کلیک میکنید تا ایمیل ساخته شود.

10Minutes Email

ایمیل فیک 10Min Email یکی دیگر از وبسایت های ارائه دهنده ایمیل موقت است. از ویژگی های بسیار جذاب این وبسایت ارائه نرم افزار Android و IOS است. این وبسایت نیز مانند سایت قبلی زمان معینی را برای حذف ایمیل ساخته شده اختصاص میدهد که برخلاف نام این وبسایت 10 دقیقه نیست بلکه 90 دقیقه است! البته شما میتوانید به راحتی این زمان را با فشردن آیکن رفرش در کنار تایمر تمدید کنید.

ساخت ایمیل فیک یا موقت چگونه است؟
ساخت ایمیل فیک یا موقت چگونه است؟

آموزش ساخت ایمیل موقت با 10Min Email

بلافاصله بعد از ورود به سایت 10Min Email ایمیل فیک برای شما ساخته میشود و شما هیچ آزادی برای ساخت ایمیل موقت به دلخواه خود ندارید!

ایمیل دات آی آر

Email.ir به گفته خودش اولین و قدیمی ترین وبسایت ارائه دهنده ایمیل موقت یا فیک در ایران می باشد. متاسفانه با IP غیر ایران نمیتوان وارد این وبسایت شد و از خدمات آن استفاده نمود پس حتما قبل از ورود به وبسایت در صورتی که فیلترشکنتان روشن است آن را غیر فعال کنید. ویژگی مهم این وبسایت غیر فعال نشدن ایمیل است البته این ویژگی باعث آن نمیگردد که شما برای فعالیت های رسمی که به اطلاعات 100 درصد واقعی شما نیاز دارند از این سرویس ایمیل فیک استفاده کنید.

ساخت ایمیل فیک یا موقت چگونه است؟
ایمیل موقت یا فیک

آموزش ساخت ایمیل فیک با Emeil.ir

برای ساخت ایمیل فیک یا موقت وارد سایت Emeil.ir میشوید. سپس به دلخواه خود نام تصادفی یا انتخابی را مشخص کنید. ویژگی خوب این وبسایت در انتخاب پسوند ایمیل ها است. شما میتوانید بین چند پسوند یکی را انتخاب کنید. به همین سادگی پس از انتخاب پسوند ایمیل و نام ایمیل بر روی ایجاد کلیک میکنید تا ایمیل موقت شما ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *