زمان تخمین زده شده مطالعه: 3 دقیقه

آنچه در ادامه می‌خوانید:

در این ویدئوچگونگی ساخت عروسک فرشته Angel را به سبک مکرومه بافی یاد میگیریم. برای ساده تر شدن من هم ویدئو و هم توضیحات متنی قرار داده ام. این آموزش وسایل و ابزار زیادی نمیخاهد. به راحتی در خانه این آموزش را ببینید و عروسک آنجل را درست کنید.

وسایل لازم :

طناب پنبه ای مکرومه بافی سایز 4 میلیمتری

طناب جوت 8 میلیمتری

توپک با قطر 3 سانتیمتر

قیچی

نخ کناافی

ابتدا برای ساخت بدنه عروسک فرشته توسط طناب پنبه ای مکرومه سایز 4 باید به تعداد 12 عدد از این طناب را در سایز 35 سانتیمتر برش دهیم. حالا برای موها طناب جوت را با دست باز میکنیم. (کاملا تمامی طناب باید باز شود تا به حال مو در بیاید). برش های طناب جوت هم مانند طناب پنبه ای باید 35 سانتیمتری باشد. نخ کنافی را به سایز 30 سانتیمتر برش و بالای آن را یک گره میزنیم. اینکار درواقع برای قلاب آویز عروسک آنجل می باشد.

1 عدد مکرومه 4 میلیمتری را در سایز 20 سانتیمتر برش میزنیم. حالاطناب را از دو طرف انتهایی برای ساخت دستهای عروسک آنجل گره میزنیم. سپس موهای عروسک را از وسط توسط قلابی که ایجاد کردیم میبندیم. انتهای قلاب را از سوراخ توپک عبور میدهیم. این فرایند برای ساخت سر و موهای عروسک فرشته است. در ادامه انتهای نخ کنافی که از توپک خارج شد را توسط 8 عدد طناب مکرومه بافی که در سایز 35 سانتیمتر برش زده بودیم گره میزنیم. اضافه نخ کنافی را پس از گره قیچی میکنیم.( طناب های 8 میلیمتری را با دقت از وسط توسط نخ کنافی گره بزنید ).

ساخت بدن عروسک

برای ساخت بدن عروسک آنجل 3 عدد طناب مکرومه 8 میلیمتری را که در سایز 35 سانتیمتر برش زدیم را بر میداریم و آن ها را گیس میکنیم. مقدار نصف از طناب گیس شود کافی است. حالا طناب گیس شده را دور بین توپک و طناب های آویزان قرار میدهیم. توسط یک طناب مکرومه دیگر دور کمر عروسک فرشته را میبنیدم. (انتهای طناب گیس شده باید ابتدای گره دور کمر عروسک باشد). تک تک طناب های زیر عروسک را کمی میکشیم تا محکم شود.

انتهای طناب ها را شانه میزنیم. اینکار برای جدا شدن بافت طناب ها می باشد. سپس برای یکدست شدن انتهای طناب ها آن را قیچی میکنیم. دقیقا همینکار را با انتهای موهای عروسک فرشته انجام میدهیم. حالا توسط چسب حرارتی یا هر چسب مایع دیگر موها را به توپک فیکس میکنیم.

عروسک آنجل زیبا و رویایی ما آماده است. این آموزش توسط روش مکرومه به شما ساخت عروسک آنجل را آموزش داد. نظر شما درباره این آموزش چیست؟ ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *