زمان تخمین زده شده مطالعه: 8 دقیقه

قبل از شروع هر چیز باید به این سوال پاسخ دهیم: وودمارت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر دوست دارید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید،قالب ووکامرس وودمارت میتواند نیازهای یک سایت فروشگاهی را به بهترین شکل برآورده کند. در حال حاضر هیچ قالب فروشگاهی دیگری توانایی رقابت با قالب وودمارت را ندارد. زیرا ویژگی های منحصر بفرد این قالب توانسته بسیاری از نیازهای کاربر را در زمان خرید و سفارش محصولات برآورده کند.

وودمارت | woodmart یک قالبی است که به طور کامل فارسی شده است و با بسیاری از نسخه های وردپرس سازگاری دارد. این قالب ممتاز با طراحی بهینه و رابط کاربری سریع،توانسته یک تجربه خرید عالی برای کاربران بسازد. با استفاده از قالب وودمارت دیگر نیازی به نصب انواع افزونه ها ندارید. زیرا این قالب همه ی امکانات یک فروشگاه اینترنتی را دارا است. لیست علاقه مندی ها،مقایسه،نمونه های محصولات و… ، شما را از نصب افزونه ها نجات می دهد. بنابراین دیگر از ناسازگاری بین افزونه ها خبری نیست!

کاربرد وودمارت

  • طراحی انواع و اقسام سایت های فروشگاهی
  • امکان راه اندازی سایت فروش محصولات فیزیکی
  • امکان راه اندازی یک سایت فروش فایل وردپرس یا فروش محصولات مجازی
  • امکان راه اندازی سایتی که در حوزه چند محصول مختلف فروش داشته باشد

پس به طور خلاصه:

وودمارت برای راه اندازی و طراحی انواع سایت فروشگاهی وردپرس که شامل فروش محصولات دانلودی و محصولات مجازی،محصولات فیزیکی است کاربرد دارد. برای خرید قالب اورجینال و فارسی وودمارت Woodmart اینجا کلیک کنید. قالب ارائه شده توسط ونکا بطور کامل و مادام العمر تمامی آپدیت های این پوسته را در سریعترین زمان ارائه میدهد. همچنین این قالب بدون هیچگونه کدگذاری و بصورت کاملا امن به مشتریان ارائه می گردد.

ویژگی های برتر وودمارت چیست؟

از مهمترین ویژگی های WoodMart می توان به امکانات بی نظیر،زیبایی قالب آن و هماهنگی با دو صفحه ساز قدرتمند وردپرس اشاره کرد.همچنین به این نکته اشاره کنیم که سازندگان این قالب با به کار بردن زیبایی و امکانات،یک قالب فروشگاهی وردپرس عالی برای شما طراحی کرده اند.

دارای دموهای زیاد

فعالیت شما و اینکه در سایت خود چه امکاناتی نیاز دارید،دارای اهمیت زیادی است و در بحث طراحی سایت باید به آن توجه کنید.انتخاب یک قالب نامناسب که قادر به برطرف کردن نیازهای شما نیست،منجر به زیان مالی و اتلاف وقت و سرمایه شما می شود. با آنالیز دموهای مختلف می توانید با توجه به نیاز و سلیقه‎‌تان یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

تنظیمات زیاد

اینکه قالب انتخابی شما قابلیت سفارشی سازی داشته باشد،مسئله حائز اهمیتی است چرا که این امکان را به شما می دهد سایز متن،فونت،رنگ قالب کلی و … را تغییر بدهید.تغییرات این چنینی در وودمارت امکان پذیر است و شما به راحتی می توانید قالب سایتتان را شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید اعلان‌های مهم برای پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های محدود و… قرار دهید.

آپدیت های منظم

دنیای وب روز به روز در حال گسترش است؛سایت شما هم باید به موازات این پیشرفت ها به روزرسانی شود.آپدیت های منظمی که توسط قالب وودمارت ارائه می شود بسیار محبوب بوده و در نتیجه با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید و از ویژگی های بی نظیر آن لذت ببرید.

دارای سئو بهینه

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مناسب ترین مواردی است که شما می توانید از آن برای بیشتر دیده شدن سایت خود و افزایش فروش سایت،استفاده کنید. قالب وودمارت با افزونه یواست سئو،رنک مث و سایر افزونه های پر طرفدار سئو سازگار است و تا حد زیادی به بهبود رتبه گوگل شما کمک می کند. طراحی بهینه و سرعت بالا از دیگر موارد حائز اهمیت در سئو سایت است که در قالب وودمارت در بهینه ترین حالت ممکن می باشد و تمامی نکات در آن رعایت شده است. برای خرید افزونه های اورجینال و بدون کدگذاری وردپرس اینجا کلیک کنید.

سازگاری زیاد با افزونه ها

امکان دارد شما برای افزودن امکانات بیشتر به سایت یا فروشگاه خود نیاز به افزونه ووکامرس داشته باشید در نتیجه سازگار بودن یک قالب با افزونه های مختلف می تواند به کمک شما بیاید.سازگاری قالب وودمارت با تعداد زیادی از افزونه های محبوب ووکامرس نگرانی شما را در این مورد رفع می کند.

پشتیبانی از المنتور

المنتور یک صفحه ساز ووکامرس است که شما با استفاده از آن می توانید یک سایت فوق العاده زیبا بدون نیاز به یک خط کد نویسی طراحی کنید.پس اگر برنامه نویسی بلد نیستید نگران نباشید،چرا که شما به کمک این افزونه بدون نگرانی میتوانید سایت مورد نظر خود را طراحی نمایید.

ظاهر ایرانی پسند

کاربران ایرانی،سلیقه متفات تری در حوزه سایت دارند.قالب وودمارت مورد پسند ایرانیان است چرا که طراحی ساده او باعث شده شما به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی بتوانید یک سایت فروشگاهی زیبا و کارآمد مناسب کسب و کارتان طراحی کنید.

سازنده سربرگ پیشرفته

هدر سایت یکی از مهمترین مواردی است که در بخش طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید.این بخش به کاربران شما این امکان را میدهد تا دسترسی راحت تری به برگه های مهم سایت شما داشته باشند؛از طرفی دیگر هدر سایت شما می تواند جلوه خاصی به فروشگاه شما بدهد و روی روند سئویی سایت شما موثر واقع شود.

امکانات فراوان

امکانات و ویژگی های قالب وودمارت به حدی پیشرفته و زیاد است که شما را از نصب افزونه ها بی نیاز می کند.برای مثال وودمارت دارای فیلتر های منظمی است که شما دیگر نیاز به نصب و راه اندازی افزونه فیلتر محصولات ووکامرس ندارید چرا که بدون نصب افزونه نیز این مورد قابل اجرا و پیاده سازی است.

پنل مدیریت قدرتمند و با واسط کاربری ساده

اگر تا به حال برنامه نویسی نکرده اید و برای اولین بار می خواهید طراحی سایت انجام بدهید،می توانید به سراغ قالب وودمارت بروید،چرا که این قالب دارای واسط کاربری بسیار ساده و راحت می باشد که شما می توانید با آن یک سایت فوق العاده حرفه ای طراحی کنید و بعد از اینکه دانش خود را در زمینه ووکامرس تکمیل کردید،سراغ سفارش سایت فروشگاهی بروید و کسب درآمد کنید.

سرعت لود بالا و عملکرد عالی

یکی از مهم ترین مواردی که در جلب رضایت مشتری و سئو سایت است سرعت لود بالا می باشد.این قالب علاوه بر برنامه نویسی بهینه،طبق الگوریتم ایجکس کار میکند و این دلیل خوبی است که باعث پرسرعت بودن قالب وودمارت شده است.عملکرد این قالب در سیستم های مختلف از جمله تبلت،موبایل،لپتاپ و…بسیار عالی است.

معایب و مشکلات قالب وودمارت

در نسخه های چند سال پیش شاید معایب قالب وودمارت شامل چند مورد زیر بود:

  • سرعت پایین قالب در بعضی هاست ها (با اضافه شدن بخش بهینه سازی مشکل برطرف شد)
  • مشکلات جزئی در هدرساز قالب (در نسخه جدید هدرساز این مشکل برطرف شد)
  • عدم بارگذاری فونت ها و آیکن ها در بعضی سایت ها (در نسخه جدید قالب این مشکل برطرف شد)

توجه داشته باشید که آمار فروش و نصب بی نظیر این قالب در سراسر جهان باعث شد که مشکلات قالب وودمارت شناسایی شوند و در همان نسخه های ابتدایی توسط تیم سازنده رفع شدند؛اگر از آخرین نسخه استفاده کنید همه چیز بی نقص و عالی مناسب فعالیت برای یک کسب و کار کوچک یا بزرگ است.

قالب فروشگاهی جایگزین وودمارت چیست؟

قالب فلت سام رقیب جدی و بهترین جایگزین وودمارت

پرفروش ترین قالب فروشگاهی جهان فلت سام است که یکی از بهترین جایگزین های وودمارت می باشد.امکانات این دو قالب فلت سام و وودمارت تقریبا یکی است.

ویژگی قالب فلت سام :

  • هماهنگ بودن با افزونه های چندزبانه و چندفروشندگی و جستجوی زنده و یا فیلترهای پیشرفته
  • پشتیبانی از صفحه ساز اختصاصی UX Builder
  • امکان طراحی هدر سفارشی و اختصاصی

قالب کات شاپ

قالب کات شاپ نیز یکی دیگر از قالب های جایگزین و مشابه وودمارت است. صفحه ساز قالب کات شاپ فقط ویژوال کامپوزر می باشد. اما این قالب فروشگاهی هنوز با المنتور هماهنگ نیست. سایر امکانات و ویژگی های وودمارت و کات شاپ شبیه به هم هستند،پس اگر در انتخاب یکی از این دو قالب مردد هستید این را بدانید که این دو خیلی تفاوتی با هم ندارند ولی اگر قصد استفاده از المنتور را دارید وودمارت را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *