نصب ویندوز 10 روی رایانه های ضعیف را میتوان یک هدیه برای افرادی دانست که سخت افزار قدیمی روی سیستم خود دارند. سخت افزارهای قدیمی یا ضعیف معمولا نمیتوانند به راحتی از سیستم عامل های جدید یا سنگین پشتیبانی کنند. کندی – نمایش خطا و هنگ کردن های ناگهانی میتواند صاحبان سیستم های قدیمی را آزار دهد.

دیگر نصب ویندوز 10 روی رایانه های ضعیف محال نیست!

Tiny10 نام سیستم عامل ویندوز 10 برای رایانه های قدیمی یا دارای سخت افزار ضعیف است که توسط برنامه نویسان حرفه ای ساخته شده. در واقع Tiny10 نسخه کم حجم و بهینه شده ویندوز 10 است که با حذف کردن برخی نرم افزارهای داخلی اضافی یا غیر مهم حجم سیستم عامل را کاهش داده و درگیری رم و پردازنده را به حداقل رسانده است.

این نسخه از ویندوز که برای نصب بر روی رایانه و سخت افزارهای بسیار ضعیف ساخته شده دو ویژگی بسیار جالب دارد: اول اینکه هیچ نرم افزار پیشفرضی ندارد و همگی نرم افزارها را خودتان میتوانید به دلخواه خود نصب کنید دوم اینکه کرک یا دستکاری نشده و میتوانید با خرید لایسنس اورجینال ویندوز آن را فعالسازی کنید که باعث میشود امنیت رایانه شما به خطر نیفتد.

نصب ویندوز 10 روی رایانه های ضعیف + دانلود
نصب نبودن هیچ نرم افزار پیشفرضی بر روی ویندوز Tiny10

این ویندوز ار نظر ظاهری هیچ تفاوتی با ویندوز رسمی ندارد و فقط از نظر نرم افزارهای داخلی برای نصب ویندوز 10 روی رایانه های بسیار ضعیف بهینه سازی شده است. همچنین Tiny10 توسط برنامه نویسان غیر رسمی ساخته شده و هیچ ارتباطی با کمپانی مایکروسافت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *