تبلیغات در یوتیوب یکی از راه های درامدی برای سازندگان ویدئو است اما در خیلی از مواقع این تبلیغات برای بیننده میتواند آزاردهنده باشد. قبلا این تبلیغات توسط علامت X قابلیت بسته شدن یا رد کردن داشت اما به مرور این آیتم برداشته و مشاهده تبلیغات اجباری شد. ما در این آموزش چگونگی حذف تبلیغات یوتیوب از تمام مرورگرهای رایانه و موبایل را به ساده ترین شکل توضیح میدهیم. همچنین اگر تمایل به دانلود از تمامی شبکه های اجتماعی را داشتید میتوانید بر روی ” دانلود ویدئوهای یوتیوب – اینستاگرام – فیس بوک – تیک تاک و غیره … ” کلیک کنید.

چرا تبلیغات یوتیوب را حذف کنیم؟

چند دلیل برای حذف تبلیغات یوتیوب وجود دارد. در زیر به مواردی از آن اشاره میکنیم:

  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش دیتای مصرفی (کاهش مصرف حجم اینترنت)

راه های حذف تبلیغات یوتیوب

همانطور که میدانید تبلیغات یوتیوب معمولا بر حسب کشوری که در آن هستید نمایش داده میشود. حالا تصور کنید شما در کشوری مانند مولداوی یا رومانی باشید که اصلا یوتیوب آن ها را پشتیبانی تبلیغاتی نمیکند، با اینکار هیچ تبلیغی برای شما به نمایش در نمی آید. برای اینکار باید

افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات:

یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌های حذف تبلیغات یوتیوب استفاده از افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات است. این افزونه‌ها به مرورگر شما اضافه می‌شوند و به طور خودکار تبلیغات را از وب‌سایت‌ها، از جمله یوتیوب، حذف می‌کنند. برخی از محبوب‌ترین افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات عبارتند از:

  • uBlock Origin: این افزونه منبع باز و رایگان است و به طور موثری تبلیغات را مسدود می‌کند. طیف وسیعی از مرورگرها را پشتیبانی میکند. در زیر لینک مستقیم افزونه مناسب برای هر مرورگر را برای دانلود قرار داده ایم:
  • AdBlock Plus: این افزونه یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات است و دارای ویژگی‌های مختلفی برای سفارشی‌سازی نحوه مسدود کردن تبلیغات می‌باشد. این افزونه به راحتی مصرف دیتا و همچنین سخت افزار رایانه یا موبایل شما را کاهش میدهد. این افزونه نیز برای تمامی مرورگرها ارائه شده است.
  • Adblock: این افزونه از لیست‌های فیلتر مختلفی برای مسدود کردن تبلیغات استفاده می‌کند و به طور مرتب به‌روز می‌شود. این افزونه میتواند انواع پاپ آپ – بنر و تبلیغات ویدئویی را غیر فعال نماید تا باعث افزایش امنیت حریم خصوصی رایانه یا موبایل شما گردد. همچنین کاهش تبلیغات بطور موثر باعث افزایش طول عمر سخت افزار رایانه و موبایل میگردد.

نسخه اصلاح شده (مود شده) یوتیوب:

برخی از نسخه‌های اصلاح‌شده یوتیوب مانند YouTube Vanced و OGYouTube وجود دارند که تبلیغات را به طور پیش‌فرض حذف می‌کنند. این برنامه‌ها به طور رسمی توسط یوتیوب پشتیبانی نمی‌شوند، اما می‌توانند راه حلی جایگزین برای حذف تبلیغات یوتیوب باشند.

نکته مهم: دقت داشته باشید قطعا یوتیوب برای اینکه بتواند تبلیغات خود را به افراد بیشتری نمایش دهد ممکن است این راهکارها را مسدود نماید. پس ما سعی میکنیم جدیدترین راهکار ها برای حذف تبلیغات یوتیوب را در این بخش بروزرسانی نماییم. 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *