زمان تخمین زده شده مطالعه: 3 دقیقه

آنتی ویروس شید توسط آرمان نیری در سال 1387 بوجود آمد.یک سال بعد یعنی در 1388 شرکت شید افزار رایانه در استان سمنان تاسیس گردید.در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در استان سمنان قرار دارد.حالا که کمی با تاریخچه شید آشنا شدیم,بهتر است کمی هم با خود نرم افزار آشنا شویم.

آرمان نیری سازنده آنتی ویروس شید
آرمان نیری سازنده آنتی ویروس شید

این ضد بدافزار اولین نرم افزار امنیتی بومی دو موتوره می باشد.

آنتی ویروس دوموتوره چه کاربردی دارد؟

آنتی ویروس ها برای شناسایی بدافزارها از بانک اطلاعاتی خود استفاده میکنند.دقیقا در زمانی که برای آنتی ویروس شما آپدیت می آید در واقع همین دیتابیس است که کاملتر شده و باعث میشود ویروس های جدیدتری را شناسایی نماید.البته آنتی ویروس های بسیار پیشرفته سوای استفاده از دیتابیس از هوش مصنوعی نیز برای شناسایی رفتار فایل های مشکوک استفاده میکنند که گاها خطاهایی هم دارند و ممکن است فایل بدون مشکل را به عنوان ویروس شناسایی کرده و قرنطینه یا حذف نمایند.

دو موتور این آنتی ویروس از دیتابیس کمپانی های Eset و Avira استفاده می کند.هر دو موتورها از بهترین آنتی ویروس های جهان می باشند.یعنی تمامی بدافزارهایی که توسط این دو آنتی ویروس مطرح خارجی شناسایی شوند در شید نیز قابل شناسایی هستند.

شناسایی بدافزارهای ایرانی و خارجی – سبک و روان بودن – سیستم ضد سرقت – محیط بومی و البته کاربری آسان از ویژگی های بسیار مهم این آنتی ویروس می باشد. در واقع شما با پرداخت هزینه بسیار کم از دیتابیس دو آنتی ویروس قدرتمند به طور همزمان و بدون افت سرعت رایانه خود استفاده میکنید.

چرا باید از نرم افزارهای امنیتی ایرانی استفاده کنیم؟

شاید بهترین جواب برای این سوال پشتیبانی قوی باشد. بله . آنتی ویروس های خارجی عموما ایران را در لیست تحریم های خود قرار میدهند.اگر دچار مشکل شوید به هیچ عنوان پاسخگوی شما نیستند. حتی به شما اجازه آپدیت نیز نمیدهند!!! پس بهتر است از نرم افزار های امنیتی ایرانی استفاده کنید.

برای دانلود نسخه آزمایشی 30 روزه آنتی ویروس شید اینجــــا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *