کمتر کسی است که راندا برن نویسنده کتاب مشهور راز را که در زمینه چگونگی یافتن حس خوب و موفقیت فعالیت دارد نشناسد. کتاب راز یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان همچنین راندا برن به عنوان تاثیر گذار ترین فرد در جهان شناخته شده است. کتاب قدرت اثر دیگری از این نویسنده مشهور است که در زمینه چگونگی استفاده از نیروی درون برای رسیدن به موفقیت را آموزش میدهد. ما در این مطلب کتاب صوتی قدرت را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

دانلود رایگان کتاب صوتی قدرت | راندا برن
خانم راندا برن نویسنده کتاب قدرت

درکتاب قدرت خانم راندا برن بیان میکند که برای رسیدن به قدرت درون اصلا نیاز به خواندن یا گوش دادن به کتاب راز ندارید اما در صورت مطالعه کتاب راز درک بهتری از کتاب قدرت خواهید داشت. ما در مطلب ” کتاب صوتی معجزه شکرگزاری | راندا برن ” این کتاب صوتی را برای دانلود بصورت رایگان قرار داده ایم. قطعا گوش دادن به کتاب صوتی راز میتواند درک بهتری از کتاب صوتی قدرت به شما میدهد.

کتاب صوتی قدرت چه چیزی به ما می آموزد

خیلی از مواقع از صبح تا شب خبرهای بد – رفتار بد دیگران – اوضاع بد مالی و غیره … به سراغ ما می آیند. چگونه میتوانیم جلوی این اتفاقات را بگیریم؟ اصلا چرا این اتفاقات برای ما می افتد؟ کتاب صوتی قدرت به شما میگوید که چگونه مشکل را حل کنید و از زندگیتان لذت ببرید. اصلا راحت بگویم چگونه زندگی تکراری و خسته کننده را به زندگی دلنشین تبدیل کنید.

در کتاب صوتی قدرت ما یاد میگیریم که چگونه از قدرت درونمان برای جذب احساس – عواطف – پول – روابط و زندگی استفاده کنیم. در واقع این کتاب صوتی به ما چگونگی استفاده از انرژی که درون همه انسان ها وجود دارد ولی نمیتوانند از آن در جهت مطلوب استفاده کنند را آموزش میدهد. این کتاب شامل 13 بخش است که با گویندگان بسیار حرفه ای و خوش صدا تهیه گردیده.

این کتاب را میتوانید در منزل – محل کار – مترو یا هر جای دیگری گوش دهید و از آموزش ها و تلنگرهای آن که میتواند درونمان را آگاه کند استفاده نمایید.

رمز : venka.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *