زمان تخمین زده شده مطالعه: 3 دقیقه

کلمات کلیدی و بررسی ورودی : اگر میخواهید بدانید که هر Keyword چه تعداد ورودی از قبیل بازدید یا کلیک برای وبسایت شما داشته با ونکا همراه باشید. در این آموزش ما بررسی میکنیم هر کلمه Keyword مد نظرمان چه تعداد بازدید – کلیک برای ما داشته و این بازدید ها از چه کشور – دیوایس – صفحات و … بوده اند.

ابتدا وارد سرچ کنسول گوگل به آدرس https://search.google.com میشویم. پس از ورود به اکانتمان سرچ کنسول مانند تصویر زیر برای ما باز میشود. بر روی گزینه Performance کلیک میکنیم. آیتم Performance اطلاعاتی را در مورد عملکرد وبسایت به ما نمایش می دهد.

کلمات کلیدی و بررسی ورودی

در بخش Date میتوانیم بازه زمانی که میخواهیم این بررسی انجام شود را انتخاب کنیم. یادتان باشد در هر محله برای ذخیره تغییرات بر روی Apply کلیک کنید.

کلمات کلیدی و بررسی ورودی

حالا بر روی New کلیک کرده و از منو آبشاری آیتم Query را انتخاب میکنیم.

کلمات کلیدی و بررسی ورودیبا انتخاب Query وارد آیتم Filter میشویم که باید روی منو آبشاری کلیک کرده و گزینه Exact Query را انتخاب نماییم. حالا در فیلد پایین (keyword) کلمه کلیدی مد نظرمان را تایپ میکنیم. ما برای نمونه کلمه ” لایسنس ویندوز 11 ” را قرار دادیم تا ببینیم چه تعداد ورودی توسط این کلمه کلیدی وارد سایتمان شده اند.

در صورتی که ورودی داشته باشید اطلاعات کاملی از جمله تعداد ورودی – کشور – صفحات – دیوایس و غیره را مشاهده میکنید.

کلمات کلیدی و تعداد ورودی

نکته بسیار مهم : کلمات کلیدی به شکل بسیار باورنکردنی باعث افزایش ورودی های وبسایت شما میشوند. هر چقدر کلمات کلیدی مرتبط تر با محصولات یا مطالبتان باشد این بازدهی چشمگیر و پرسود تر میشوند. در نظر داشته باشید کلماتی مفید هستند که به موضوع مطلب شما بیشترین ارتباط را داشته باشند همچنین این کلمات باید به دقت در تمامی متن شما بصورت متوازن قرار بگیرند. سعی کنید تاکید بر روی کلمات کلیدی مهم بیشتر باشد.

در این آموزش چگونگی بررسی کلمات کلیدی وآنالیز ورودی آن ها را یادگرفتیم. امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *