زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

رفع مشکل نرم افزار Windows Security : نرم افزار Windows Security یکی از نرم افزارهای داخلی ویندوز است که کار افزایش امنیت رایانه شما را بر عهده دارد. این نرم افزار در سال های اخیر توانسته جایگاه خوبی را در زمینه افزایش امنیت ویندوز کسب نماید. همچنین این نرم افزار امنیتی دارای تنظیمات بسیار زیادی می باشد. در خیلی از مواقع با دستکاری تنظیمات مشکلاتی برای شما بوجود می آید. این اتفاق شمارا مجبور به رفع مشکل یا ریست تنظیمات Windows Security میکند. در این آموزش با رفع مشکل نرم افزار Windows Scurity در خدمت شما هستیم.

آموزش رفع مشکل نرم افزار امنیتی ویندوز

برای رفع مشکل نرم افزار Windows Security ابتدا باید وارد settings سپس Apps و بعد Installes apps شوید. حالا در بخش جستجو نرم افزارهای نصبی کلمه Windows Security را تایپ کنید.

رفع مشکل نرم افزار Windows Security
جستجوی نرم افزار امنیتی Windows Security

سپس بر روی سه نقطه نرم افزار کلیک میکنید و گزینه Advanced options را انتخاب مینمایید.

رفع مشکل نرم افزار Windows Security
انتخاب گزینه Advanced options

برای رفع مشکل این نرم افزار امنیتی ابتدا بر روی Repair کلیک میکنیم. اینکار باعث میگردد که ویندوز بصورت پیشفرض مشکلات Windows Security را پیدا و رفع نماید. پیشنهاد ما در ابتدا کلیک بر روی گزینه Repair میباشد و اگر کماکان مشکل حل نشد بر روی گزینه بعدی که در زیر بیان میشود کلیک نمایید.

رفع مشکل نرم افزار Windows Security
رفع مشکل با کلیک بر روی Repair

اگر کماکان مشکل بر قرار بوده و رفع نشد بهتر است از گزینه Reset استفاده کنید. این گزینه باعث میگردد تا تمامی تنظیمات Windows Security به حالت پیشفرض (اولیه) برگردد. در واقع Reset آخرین آیتم برای رفع مشکل می باشد.

رفع مشکل نرم افزار Windows Security
Reset کامل تنظیمات Windows Security

در این آموزش چگونگی رفع مشکل نرم افزار Windows Security را یاد گرفتید. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی جهان است. این نرم افزار از ویندوز 8 وارد سیستم عامل مایکروسافت شد. در ابتدا امنیت خوبی را برای رایانه شما تامین نمیکرد. اما با گذشت زمان قدرت و بهینه سازی آن بیشتر شد و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی در سطح جهان شناخته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *