همانطور که میدانید نسخه های مختلف ویندوز دارای عملکرد ها و ویژگی های متفاوتی می باشند. در خیلی از مواقع شما برای ارتقا ویندوز Home به Pro مجبور هستید ویندوز خود را مجددا نصب نمایید. اینکار در بیشتر مواقع به دلیل از بین رفتن اطلاعات درایو C آزاردهنده است. ما در این مطلب بطور کامل به شما چگونگی ارتقا نسخه Home ویندوز به Pro را بدون از دست رفتن اطلاعات آموزش میدهیم.

آموزش ارتقا نسخه Home به Pro در ویندوز

برای ارتقا ویندوز Home به Pro ابتدا وارد بخش Settings ویندوزتان شوید و سپس Update & Security را انتخاب کنید. حالا بر روی Activation کلیک کرده و Change Product را انتخاب نمایید تا بتوانید کد اکتیو عمومی ویندوز که در زیر برای شما قرار داده ایم را وارد کنید.

ارتقا ویندوز Home به Pro

کد اکتیو عمومی ویندوز

VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T

با قرار دادن کد بالا در بخش Change Product ویندوز به نسخه Pro ارتقا پیدا میکند. دقت داشته باشید لایسنس بالا فقط ویندوز شما را از نسخه Home به Pro ارتقا میدهد و یک لایسنس برای فعالیت روزانه نمیباشد. یعنی پس از ارتقا از نسخه Home به Pro نیاز به خرید لایسنس اورجینال ویندوز میباشد.

نکته مهم : در صورتی که سخت افزار رایانه شما قابلیت ارتقا از نسخه Home به Pro را نداشته فرایند ارتقا ویندوز Home به Pro انجام نمیشود و با خطای فعالسازی روبه رو می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *