هوش مصنوعی یک ابزار بسیار کاربردی برای کمک به ما در زمینه های مختلف است. از پاسخ دادن به سوالات تا انجام کارهایی مانند ترجمه – ویرایش عکس و حتی طراحی لوگو. در این آموزش ما چگونگی طراحی لوگو با هوش مصنوعی را به شما آموزش میدهیم. این هوش مصنوعی کاملا رایگان است و برای ایده گرفتن و یا لوگو نهایی بسیار کاربردی می باشد.

معرفی سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی

این شما و این هم سایت بسیار کاربردی brandmark.io . این سایت بصورت کاملا رایگان و توسط هوش مصنوعی میتواند ایده های بسیار جذابی در ارتباط با طراحی لوگو برای شما آماده کند. البته نکته منفی این سایت پشتیبانی نکردن از زبان فارسی است. ولی برای لوگوهای انگلیسی واقعا کاربردی و جذاب است. پس پیش به سوی آموزش طراحی لوگو با هوش مصنوعی سایت برندمارک.

آموزش طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان

خب ابتدا وارد سایت brandmark.io میشوید. میتوانید ابتدای کار در سایت بصورت رایگان عضو شوید و یا در انتها برای دریافت لوگو عضو سایت برندمارک گردید. در هر صورت برای دانلود نتیجه نهایی باید بصورت رایگان عضو شوید. برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی مراحل زیر را طی نمایید :

ابتدا بر روی آیکن Creat my logo کلیک کنید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
شروع طراحی لوگو با هوش مصنوعی

در بخش Brand name نام لوگو خود را بنویسید. دقت داشته باشید این سایت بصورت تایپو گرافی لوگو طراحی میکند. (تبدیل نام برند به لوگو). در بخش Slogan میتوانید چنانچه تمایل دارید در زیر لوگو توضیح کوتاهی درباره فعالیتتان نمایش داده شود بنویسید. البته پیشنهاد نمیکنم آن را تکمیل کنید چون چندان کاربردی نیست بخصوص که زبان فارسی را پشتیبانی نمیکند. روی آیکن فلش سمت راست کلیک کنید تا به مرحله بعد طراحی لوگو با هوش مصنوعی هدایت شوید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
نام برند خود را بنویسید

حالا باید در بخش Brand keywords چند کلمه کلیدی هم راستا با فعالیتتان قرار داده و هر بار با Enter آن ها را از هم جدا کنید. مثلا ما برای لوگو Venka که مربوط به فروشگاه اینترنتی است از کلمه کلیدی Shop online استفاده کردیم. در آخر بر روی فلش سمت راست برای ورود به مرحله بعدی کلیک کنید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
چند کلمه کلیدی برای توصیف فعالیتتان قرار دهید

در صفحه بعد میتوانید توسط Color style رنگ یا طیف رنگی که تمایل دارید لوگو شما توسط هوش مصنوعی طراحی شود را انتخاب کنید. مانند قبل بر روی آیکن سمت راست کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
رنگ برندتان را انتخاب کنید

حالا باید صبر کنید تا ساخت لوگو توسط هوش مصنوعی به اتمام برسد. اینکار کمتر از 30 ثانیه زمان میبرد و این خیلی خوب است. نکته مهم این است که این سایت بصورت بی نهایت لوگو و ایده برای لوگو طراحی شده به شما نمایش میدهد که شما میتوانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب و دانلود کنید!

طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
ساخت لوگو شما توسط هوش مصنوعی شروع شد

این سایت بصورت پیشفرض دو لوگو به شما نمایش میدهد که با کلیک بر روی آیکن Ideas میتوانید ایده های بسیار جذاب از رنگ ها – فونت – آیکن و نماد یا شیوه قرار گیری المان های مختلف را انتخاب کنید. پس از انتخاب بصورت نامحدود ایده به شما نمایش داده میشود که میتوانید آن ها را به راحتی دانلود کنید. همچنین شما با کلیک بر روی آیکن Edit میتوایند تغییرات مدنظرتان را به صورت دستی روی لوگو اعمال نمایید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
چند پیشنهاد
طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
ویرایش دستی لوگو
طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
ایده رنگ های متفاوت برای لوگو طراحی شده
طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان + آموزش
جابجایی المان ها لوگو برای انتخاب بهترین جایگاه

نکته مهم : هوش مصنوعی هر روز در حال پیشرفت بیشتری است اما هنوز هم در خیلی از مواقع دارای مشکلات زیادی می باشد. طراحی لوگو با هوش مصنوعی در واقع محصولی کاربردی برای ایده گرفتن طراحان لوگو یا مشتریان طراحی لوگو است اما کماکان انسان و احساسات انسان در کارهای هنری میتواند بر هوش مصنوعی برتری زیادی داشته باشد. پس انتظار میرود تا همیشه موضوعاتی مانند سفارش طراحی طراحی لوگو سفارش طراحی کارت ویزیت یا لیبل و غیره … توسط انسان گزینه جذابتر و کاربردی تری باشد. نظر شما چیست؟ 🤔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *