در این مطلب به شما میگوییم که چگونه بصورت آنلاین و با چند کلیک فرایند تعویض چهره و تغییر صورت خود را با هر شخص دیگری انجام دهید. این آموزش به هیچ نرم افزاری نیاز ندارد همچنین کاربران مبتدی نیز میتوانند آن را انجام دهند. پیشنهاد میکنیم اگر تمایل به تولید محتوا توسط هوش مصنوعی دارید حتما مطلب افزونه تولید محتوا توسط هوش مصنوعی را مشاهده کنید.

بهترین ابزارهای آنلاین تعویض چهره رایگان

  • Artguru AI Face Swap
  • Face Swapper

Artguru AI Face Swap

این وبسایت توسط هوش مصنوعی به راحتی و با کیفیت عالی میتوانید تصویر چهره مورد نظر شما را با تصاویر دیگر جایگزین نماید. برای تعویض چهره در این وبسایت ابتدا وارد artguru.ai شوید.

تعویض چهره رایگان | 2 سایت تغییر چهره توسط هوش مصنوعی
سایت Artguru برای تعویض چهره آنلاین و البته رایگان

شما میتوانید از تصاویر پیشفرض شخصیت های پیشفرض برای پس زمینه تصویر استفاده کنید یا توسط آیتم No file chosen در سمت راست برای قرار دادن تصویر شخصی پس زمینه خودتان استفاده کنید. حالا توسط گزینه Add Face در سمت چپ تصویر چهره مد نظرتان را آپلود کرده و منتظر میشوید تا آپلود به اتمام برسد. حالا بر روی دکمه Generate کلیک کنید تا فرایند تبدیل و تعویض چهره انجام شود. پس از اتمام کار میتوانید فایل و تصویر تعویض شده را دانلود نمایید.

Face Swapper

این وبسایت نیز با سرعت بالا و البته بصورت رایگان فرایند تعویض چهره را برای شما انجام میدهد. کافیست به سایت faceswapper.ai مراجعه کرده و بر روی بعلاوه سمت راست کلیک کنید. چهره مد نظرتان را قرار دهید و بر روی دکمه Swap Face Now کلیک کنید تا فرایند تبدیل انجام شود. البته شما توسط بعلاوه سمت چپ میتوانید تصویر پس زمینه مدنظرتان را شخصی سازی کنید و تصویری را که دوست دارید را جایزیگن کنید همچنین در زیر همان بخش چند تصویر پس زمینه پیشفرض وجود دارد.

تعویض چهره رایگان | 2 سایت تغییر چهره توسط هوش مصنوعی
سایت FaceSwapper
تعویض چهره رایگان | 2 سایت تغییر چهره توسط هوش مصنوعی
تعویض آنلاین چهره توسط وبسایت FaceSwapper به کمک هوش مصنوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *