شاید شما هم به دلایلی که در زیر عنوان میشود تمایل به غیرفعال کردن آپدیت خودکار Microsoft Store داشته باشید. ما در این آموزش چگونگی غیر فعال نمودن مایکروسافت استور را به شما میگوییم. اما قبل از هر چیز دلیل غیر فعال نمودن استور مایکروسافت توسط برخی کاربران را بررسی میکنیم پس با وبلاگ ونکا همراه باشید:

دلایل غیرفعال کردن آپدیت خودکار Microsoft Store :

مصرف اینترنت : ممکن است برخی کاربران به دلیل جلوگیری از مصرف بیش از حد حجم اینترنت خود تمایل به غیرفعال کردن آپدیت خودکار Microsoft Store داشته باشند.

باگ های نسخه های جدید : برخی کاربران تمایل دارند نسخه جدید از برنامه یا بازی را بلافاصله پس از انتشار بروزرسانی دریافت نکنند. این به دلیل احتمال داشتن باگ در برنامه یا بازی های جدید می باشد.

مصرف باتری در لپ تاپ : در خیلی از مواقع کاربران برای کاهش مصرف باتری در لپ تاپ تمایل به غیرفعال نمودن این ویژگی دارند.

تغییر قوانین و حریم خصوصی : برخی نرم افزار یا بازی ها با آپدیت جدید تغییراتی در خط مشی خریم خصوصی یا قوانین مصرف کننده ایجاد میکنند که برای برخی کاربران خوشایند نیست.

آموزش غیرفعال نمودن آپدیت خودکار Microsoft Store

برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار Microsoft Store ابتدا برنامه Microsoft Store را اجرا و سپس مانند تصویر زیر بر روی پروفایل کاربری کلیک میکنیم. اگر نمیدانید مایکروسافت استور را چگونه اجرا کنید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار Microsoft Store

حالا گزینه Settings را انتخاب کرده و تیک آیتم App Updates را غیرفعال میکنیم.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار Microsoft Store
غیرفعال کردن آپدیت خودکار Microsoft Store

به همین راحتی توانستیم آپدیت خودکار آپ استور مایکروسافت را غیر فعال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *