زمان تخمین زده شده مطالعه: 5 دقیقه

ماساژور گوی یخی چیست؟

ماساژور گوی یخی یا ice ball به شکل دو گوی دسته دار خنک کننده است که برای کاهش التهاب ها،تسکین قرمزی پوست و بستن منافذ پوستی استفاده می شود. این گوی ها عصب و عضلات صورت را ماساژ داده و باعث از بین بردن خط های ریز و در نتیجه سفت شدن پوست می شود.

مایع های قرار گرفته در این گوی ها نسبت به یخ های معمولی مدت زمان طولانی تری خنک می مانند. همچنین این محصول کاملا ضد آلرژی و وگان است که برای تمامی پوست ها مناسب می باشد. جنس شیشه ای این گوی ها باعث می شود که بهترین گزینه برای نگه داشتن در فریزر باشند و شما می توانید هر زمان که نیاز دارید از این گوی های یخی استفاده کنید.

این ماساژور یکی از بهترین ابزارهای کاربردی برای مراقبت از پوست است که سرمای حاصل از گردش خون و اکسیژن رسانی را در بخش های زیرین پوست تحریک می کند که باعث حذف مواد شیمیایی مضر در بخش های زیرین پوست می شود. استفاده از این محصول می تواند حس دلنشینی را در پوست شما به وجود می آورد و خستگی ناشی از استرس،فشار کار و… برطرف می کند.

از قدیم یخ را برای درمان درد و کاهش التهاب های مفاصل آسیب دیده هنگام ورزش استفاده می کردند؛و بانوان از اعصار گذشته تا کنون برای جوانسازی پوست از ماساژ یخ و آب سرد استفاده می کنند. البته که این موضوع فواید و کاربردهای زیادی دارد اما تماس مستقیم پوست با یخ عوارضی هم میتواند در پی داشته باشد.

بنابراین استفاده از ماساژور گوی یخی صورت و گردن Ice Ball راه حل عاقلانه ای برای جدایی از سختی و عوارض یخ است. برای خرید Ice Ball | گوی یخی اینجا کلیک کنید.

کاربرد ماساژور Ice ball :

  1. هنگام استفاده رگ های خونی منقبض شده که این باعث سفت شدن پوست می شود.
  2. هنگام استفاده خون از صورت دور شده و مواد مغذی جایگزین می شود.
  3. مواد مغذی جایگزین شده،عناصر مهم و سازنده ای برای پوست هستند که خاصیت ارتجاعی پوست را تامین میکنند. همچنین از چین و چروک جلوگیری می کنند.
  4. در صورت استفاده مکرر می تواند به جای بوتاکس هم استفاده شود.
  5. به دلیل طراحی مناسب شما به راحتی می توانید از آن ها در قسمت های اطراف چشم و گردن هم استفاده کنید.

نگاه اجمالی به محصول :

  • گوی یخی این امکان را به شما میدهد که بدون آب شدن یخ،سختی نگه داشتن روی پوست و بدون خطر سوختگی در اثر تماس مستقیم با یخ به نتیجه دلخواه خود برسید.
  • برای استفاده از گوی های یخی باید آن ها را 5 الی 6 ساعت یا در بهترین حالت یک شبانه روز در یخچال یا فریزر قرار دهید.
  • مواد موجود در این گوی ها ضد یخ هستند و شیشه های با کیفیت و محکمی دارند،بنابراین مواد داخل آن به خارج نفوذ نمی کنند.
  • حتما قبل از استفاده پوست خود را تمیز و خشک کنید.
  • می توانید به صورت روزانه از این ماساژور استفاده کنید. اما توصیه ما این است که بعد از هر بار استفاده گوی ها تمیز شود تا آلودگی های پوست شما روی آن نماند.

بهترین ماساژور ice ball صورت

اکثر گوی ها شبیه به هم هستند. البته از لحاظ مصرف یکسان نیستند.بهترین گوی یخی که می توان استفاده کرد مدل های فلزی و کوارتزی است. این محصولات کاملا ضد زنگ و با کیفیت هستند. البته به این موضوع توجه داشته باشید که هر چه قدر مواد میانی گوی متفاوت تر باشند،دوام آنها در مقابل یخ زدگی بیشتر می شود. همچنین متقابلا قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

طرز استفاده از ماساژور گوی یخی برای صورت

  1. شما باید قبل از استفاده آن را برای چندین ساعت در فریزر قرار دهید. (5 الی 6 ساعت یا نهایت یک شبانه روز)
  2. شما می توانید از گوی یخی دوبار در طول روز استفاده کنید،یا صبح و یا شب زمان خواب
  3. برای تاثیر و نتیجه بهتر،باید گوی یخی را یک یا دو روز و به مدت شش هفته استفاده نمایید.
  4. در هر بار استفاده 5 الی 10 دقیقه گوی را بر روی پوستتان حرکت دهید.
  5. با حرکت های آرام و ملایم گوی یخی را بر روی صورت چرخانده و در ناحیه چشم و نقاطی که از صورت با التهاب و شکستگی همراه است کمی بیشتر مکث کنید
  6. در زمان استفاده از گوی همزمان پوست خود را ماساژ دهید،این کار باعث گردش خون و اکسیژن رسانی در پوست می شود.
  7. در زمان ماساژ،می توانید از کرم ها و سرم ها نیز استفاده نمایید و با گوی یخی آن ها را در سطوح پوستتان پخش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *