زمان تخمینی مطالعه: 2 دقیقه

استفاده از لایسنس ویندوز 10 و 11 مهمترین قدم برای استفاده موفق از سیستم عامل کمپانی Microsoft می باشد. در این مقاله به بررسی نحوه استفاده از لایسنس ویندوز 10 و 11 پرداخته خواهد شد.

اگر شما یک نسخه قانونی ویندوز (به نسخه بدون دستکاری – کرک و غیره را نسخه قانونی یا اورجینال ویندوز میگویند) 10 یا 11 دارید، می توانید از لایسنس آن استفاده کنید. ابتدا باید نسخه اورجینال و بدون کرک ویندوز را دانلود کنید. برای اینکار از مطلب: دانلود ویندوز 10 – 11 از مایکروسافت کمک بگیرید.

فعالسازی ویندوز 10 توسط لایسنس :

بعد از خرید لایسنس، باید آن را فعال کنید. برای این منظور، ابتدا بر روی “Start” کلیک کرده و سپس به قسمت “Settings” بروید. در Settings، بر روی “Update and security” کلیک کنید و سپس به “Activation” بروید. در این قسمت، گزینه “Change Product Key” را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. سپس کد لایسنس را وارد کرده و دستور تایید را اجرا کنید. در صورت صحت کلید، ویندوز شما فعال خواهد شد.

فعالسازی ویندوز 11 :

برای این منظور بر روی “Start” کلیک کرده و گزینه “Settings” را انتخاب کنید. در “System” بر روی آیتم “Activation” کلیک کنید و سپس “Product Key” یا همان کلید فعال سازی ویندوز (لایسنس) را وارد نمایید. برای فعال سازی لایسنس حتما باید به اینترنت متصل باشید.

  • در نهایت، نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از لایسنس قانونی ویندوز به شما امکانات و قابلیت های کامل این سیستم عامل ها را می دهد و همچنین از مشکلات قانونی جلوگیری می کند. بنابراین، توصیه می شود همیشه از لایسنس قانونی استفاده کنید. گروه وِنکا ارائه دهنده لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 همچنین لایسنس قانونی نرم افزار آفیس با ارزان ترین قیمت در ایران می باشد. ونکا لایسنس های قانونی و 100درصد اورجینال Windows 10 – Windows 11 و Office را با کمترین قیمت در ایران ارائه میدهد.
  • همچنین دارای پشتیبانی فنی قدرتمند و فارسی زبان در ایران می باشد. این پشتیبانی کاملا رایگان و همیشگی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *